Home > Zonder categorie > Mandema praat “waarheid” goed als “wanen” en medicatie een terechtstelling voor zijn leugens

Mandema praat “waarheid” goed als “wanen” en medicatie een terechtstelling voor zijn leugens

Mandema die ik al sinds het begin in de gaten hield, heeft mij verteld dat ik degene was met wanen en dus met medicatie beter zou zijn geworden en dus helemaal niet gezond zou zijn, ook wilt hij in zijn woorden aangeven dat hij de ziekteproces steeds aanpraat.

Hij heeft duidelijk hier een overschrijding van zijn bevoegdheden bereikt, en dat zal ook bestraft worden.

De persoon zelf is een obstakel geworden want hij probeert ook te vermijden dat ik mijn antwoorden aan dokter laan zal geven, waarschijnlijk omdat de AIVD probeert te voorkomen dat op het nieuws komt dat sybrand van hulst en de politie agent corrupt waren.

En natuurlijk genezen die medicijnen geen wanen en ik heb geen wanen, en aan andere kant die medicijnen maken je niet beter maken je erger, dat weet iedereen.

Hier heb ik bewezen dat Mandema een strategist was van Defensie en medeschuldig is aan het noodlottige bestaan van maanden voor vechten voor me leven, waarbij hij gebruikt is als een strategie van de ambulance man die schuldig is bevonden voor het trachten mijn veiligheid te misbruiken en mij te dwingen mee te gaan en de politie die vrolijk meedoet aan dit belachelijke actie, en mandema weer die in gesprekken mij vragen vroeg over beelden die ik dacht mij te kunnen aanspreken en zaken over die richting wat allemaal opgenomen is, heeft bewezen dat hij schuldig is bevonden aan strategiën gerelateerd aan mijn mogelijke dood en hij ermee weg zou komen ook met zo een moeder hier die niet eens weet wat normaal zijn betekent.

Categorieën:Zonder categorie Tags:
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

