Home > Zonder categorie > Sociologische Theorievorming is de mogelijke bewezenverklaring

Sociologische Theorievorming is de mogelijke bewezenverklaring

Door het besef van sociaal en collegiaal samen te voegen vorm ik een constructief waarde waarop ik kan terug komen, namelijk mijn mening.
Het doet er niet toe welke mening ik gebruik, als het maar duidelijk is, dat er niets mis is met mijn persoonlijkheid en de dingen erom heen.
Het is namelijk van belang dat het aan de kaak wordt gesteld; dat ik vervolgens geen potentie ben van boeventronie en schizofrenie.
Mijn eerste indruk met de sociologische theorievorming, zal dan ook zijn dat ik de indruk zal opwekken dat ik veel meer ben dan alleen een slachtoffer van een roulatiesysteem en een persoon met mensen rechten dusdanig dat ik nu kan bewijzen dat ik mijn rechten verdien.

Ik zal dus sociologisch aangeven dat mijn handelingen gecontroleerd zijn door mij en ook qua mentaliteit sterk waren, en dankzij de vervreemding van mijn karakteristieken is er een poging geweest om mijn mentaliteit en persoonlijkheid een verkeerde naam te geven.
Deze probleem wordt dus ook aan de kaak gesteld, en abdoel baasier weet dat degene die mij gedwongen heeft opgenomen te worden schuldig is.

De vrouw die met papier en pen bezig was om te kijken wat er moest gebeuren, “wat niet eens mocht gebeuren” probeerde te overwegen en direct daarna zei ze dat ik meegenomen moest worden, dit bewijst dat die vrouw ook schuldig bevonden is aan misdaad. (2006)

Categorieën:Zonder categorie
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

