Home > Zonder categorie > Crimineel niveau van belastingdienst is bewezen

Crimineel niveau van belastingdienst is bewezen

Vandaag heb ik bewezen dat de belastingdienst met justitie ronselt met geldzaken van burgers, waaronder ik als slachtoffer van Nederland, America, China, Europa, Azie.
En Orange uitzendbureau.

Ook heb ik bewezen dat financiele moordenaars actief zijn sinds selim meerder malen neergestoken was.
Ook heb ik bewezen dat ya.man.yo factor in gevaar brengen, een gevolg heeft van 84 jaar in gevangenschap.

Ik weiger de autonomie van landen die zo ontwikkelen, als de belastingdienst niet aangepakt wordt door Wouter Bos, zal hij ook moeten opstappen, de conclusie is helder.
Weigeren samen te werken met de justitie, kan problemen opleveren voor massacapaciteiten, die met mij samenwerken in HIMA; als jij zoveel problemen durft te veroorzaken, waar meerderheid een eenstemmigheid heeft, zal bewezen zijn dat fraudes bij hogere handen voorkomen, op 20 mei heb ik namnelijk zwart op wit al bewezen dat illegale autonomies geweigert worden, en hen samenwerking niet geldig verklaart kan worden, hen regering dus opgeheft moe worden, oftewel opstappen.
Als dit het geval is in Nederland, sinds 2001, dan zal dat ook gebeuren.
De nieuwe regering in Nederland zal dan geen schuldpositite kunnen goedpraten sinds ze mij slachtoffer gemaakt hebben van mijn eer, herstel in eer, en financiele zaken.

Categorieën:Zonder categorie
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

