Home > Zonder categorie > Hoe bevorder je Nederlanderschap en hoe diskwalificeer je dat wetenschappelijk?

Hoe bevorder je Nederlanderschap en hoe diskwalificeer je dat wetenschappelijk?

Om dat te kunnen beantwoorden kijken we terug naar de volgende stelling:

1. Balkenende is geen Nederlander, want hij gedraagt zich naar een bewust opgestelde pyromaan van de politiek sinds defensie radicalisatie wilde toepassen met politiek.

2. Balkenende is geen Nederlander omdat hij van gekken tot nekken schuldig was aan me hart en nog steeds niet heeft opgestapt en de eer heeft misbruikt van mij, omdat Defensie betrokken was met radicalisatie processen van corrupte verhoudingen met constituties en OM.

Nou ik denk dat het voor mij wel makkelijk kiezen is.

Criminaliteit is bewezen, je verdient geen Nederlanderschap Balkenende, Dick Berlijn, hoofdschuldigen leiders moesten onder arrest staan, per land inclusief china en usa en engeland, is dit dan ook gebeurt? Ja of nee, ben ik dodelijk getroffen? Ja ik ben dodelijk getroffen en ik heb meerdere maanden voor me leven gevochten bijna 2 jaar lang. Waar van ik nog steeds voor me leven vecht vanwegen me hart.

Antwoord op de vraag: hoe bevorder je Nederlanderschap en hoe diskwalificeer je dat wetenschappelijk?
Dat doe je door een sociologische theorievorming op te stellen, zoals ook eerder bewezen is in de blog.
Vanwegen de psychiatrie. Waar de staat met china en usa en anderen ook met derden schuldig aan is bevonden aan undercover acties om me te ontvoeren. Dat ze daar ook 2x mee geslaagt zijn is bewezen. De rariteit is dat ze corrupties blijven bevorderen.
Zie hier voor meer informatie:

https://emailpack.wordpress.com/2009/07/10/beoordelings-vermogen-psychiatrische-artsen-subjectief-vals-en-correlatief-tot-een-wanhoudings-verband-van-toestanden-van-vileiners-boosaardigen-vals/

Categorieën:Zonder categorie Tags:
  1. juli 17, 2009 om 20:11

    Hoogverraad en Staatverraad is hier kenbaar gemaakt, de aangifte bij de politie was dus voldoende om te bewijzen dat dit zo is, of er ook aangifte gedaan wordt is bewezen, ik heb Balkenende dus aangeklaagt in HIMA, de aangifte is zo voldoende. Balkenenende moet en zal aftreden, en anders zal Obama de volgende worden.

  2. juli 17, 2009 om 22:43

    Gebleken is dat Dick Berlijn schuldig is bevonden, en de statistieken buiten voor Defensie ook bewezen hebben dat dit zo is, namens mij.

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

