Home > Zonder categorie > 1234, KLPD bevestigde de statistieken

1234, KLPD bevestigde de statistieken

De KLPD bevestigde de statistieken gerelateerd aan W.D.C en daarmee natuurlijk mij.
Want waar het om ging vandaag was om het opzetten van een doelstelling waarin we konden opspeuren of ik wel of niet zou slagen.
De doelstelling op zichzelf was al succesvol.
De statistieken buiten hebben bewezen dat ik succesvol ben.
De corrupties zijn hiermee gewaarschuwd onder arrest te blijven en uit de buurt van mij en vrouwen te blijven.
Tenzij je een hoge levenslange gevangenisstraf wilt hebben, moet je vooral proberen in me buurt te komen.
Zoals eerder geprobeert was.

Aan China is de vraagstelling: hoe succesvol is de financiele situatie voor mij momenteel internationaal gesproken?

Categorieën:Zonder categorie
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

