Home > Zonder categorie > WSA: Parlance in Common, WSA gaat vertrouwensband agenten in Nederland, opheffen.

WSA: Parlance in Common, WSA gaat vertrouwensband agenten in Nederland, opheffen.

Het wordt opgeheft zodra gebleken is waarom de agenten schuldig maakte aan ontvoering en medeplichtigheid aan beschuldigingen van psychologische aard van achterstand, dat het meest achterlijkste karakter had van Nederland, Belgie, Luxemburg.

Gebleken is:

Dat de samenwerkende landen met de KLPD geen enkele bevoegdheid van een invocatie hadden om mee te doen aan de consternatie van dwang, onsteltenis, dreigementen, misdaad en wangebeurtenissen.

De rechter had mij buitenspel gezet en verklaarde mij om gedwongen opgenomen te worden, met voorbehoud aan illegale samenhang van onbevoegdheden en onbevoegde personages, de elasticiteit om te beweren dat ik psychologische achterstand zou hebben is bij voorbaat al bewezen een compleet onzin, en het meest achterlijkste karakteristiek in de Benelux, van KLPD tussen China, USA, en Europeanen.

De climax van het lichaam begon steeds af te dwalen naar onsteltenissen voor maanden, tijdens de consternatie is bewezen dat het lichaam zeer zwak was en daar hard voor gevochten was om het weer structuur te geven van spierkracht en daadkracht voor ademhalingstelsel, stoelgang en verbeteringsfases van eensgezindheid.

Het avanceren van misbruik is ook bewezen met de samenkomst van KLPD en het avanceren van onrechtmatigheid in getoetste of ongetoetste vormen van misbruik via geheime zaken is ook bewezen, de fase waarin de agenten kwamen met hen illustratief vermogen en onbekende vermogens was berekenbaar op aantal wapens en personen die meededen aan deze wanpraktijk, de gehele structuur van de personen die naar voren gezet hadden dat ze medeplichtig wilden worden is nu bewezen mte 27 rood, de rustiger gehemelte van leven en doen was onderbroken door intoleranties en de gehemelte door cruciale beeldverwekkingen van elkaar over wat wel of niet toelaatbaar was werdt 24 uur misbruikt door gedragsbepalingen van elkaar.

De zitting voor wel of niet toevertrouwen aan Nederlandse agenten overlaten is deviant geworden, en kan niet ongetoetst achter blijven, de gebeurtenissen van onbestemde suggestibiliteiten sinds 2001, zijn bij KLPD en MIVD 24 uur per dag actief geweest, de negativiteit heersde over rechtmatigheid en misbruik van rechtsbevoegdheid was wel waar genomen waarmee bewezen is waarom Psychiatrie in staat is macht uit te stralen en misbruik te beoogsten.

De dwepers sinds 2001, die actief zijn geweest met KLPD en MIVD hebben structuur aan kennis en voldoening aan die kennis, in 2001 zijn agenten wereldwijd actief geworden vanwegen het zelf-imago-beleid dat hen terrorisme niet gekweekt zouden hebben of willen hebben, en dat Bush de hoofdschuldige was is bewezen, aangezien hij door mij meerdere malen in bescherming werdt gewaarschuwd in WSA dat de constante indruk wekken dat iets mis gaat ook daadwerkelijk iets dan mis kan gaan een juiste stelling bleek te zijn.

De wetenschappers bleken schuldig te zijn aan verlaat van gezondheid en toetsing van de gehemelte van het lichaam bij anderen in primaire en secundaire en derde mogelijkheden van TSWM die reeds bestaat sinds de WSA bestond onder toetsing van de de wereldwijde constituties, dat de controle en naleving van een onheilige gebeurtenis, een schending van mensenrechten en plichtsbesef wantrouw aan rechtmatigheid en wetmatigheid heeft ertoe geleidt dat de keuze om mij mee te nemen en ik daar vrijwillig aan verplicht was mee te werken een gedwongen onder dreigende cultuur opgenomen situatie was van agenten die in staat zijn geweld uit te stralen en imago uit te stralen van wapens, sticks, en pepper sprays.

Degenen die zich dus aangesloten hadden bij de KLPD om verweer voldaan te brengen als een sluitingmogelijkheid om mij in consternatie te misbruiken hebben zich schuldig gemaakt aan het toebrengen van extra onvatbare doelen van letselschade die hersteld werdt en letselschade die onbegrensd was, en in alle vormen nog steeds hard voor gevochten is onder ogen van wetenschappers ter genezende werkfases daar genezing in te brengen dan dat mijn dood al eigenlijk verklaarbaar was aan wetenschappelijke feiten dat de wetenschap me leven gered heeft, uiteindelijk en niet iets anders.

Dan dat ik voor mijn eigen leven gevochten heb elke dag, daarmee ik niet kan vaststellen waarom mensen mij denigreren tot arrest en handboeien mogelijkheden of tot vonnis, mij ontvankelijk verklaren aan psychologische stellingen die mij moeten steunen, geen enkele partij mij steunt, waarmee bewezen is dat de rechtsgang van Nederland om slachtoffers te beschermen een kunst is van mensenrechten schendingen die al actief is voor meer dan 50 jaar.

Hiermee ook bewezen is dat de vertrouwensband van KLPD met code 70 niet vatbaar is, en met code 33 ook niet vatbaar zou kunnen worden gemaakt als code 33 gebruikt zou worden, waarmee bewezen is dat de jaren waarin KLPD gewerkt heeft met MIVD om mij te classificeren, gebruikt is uit strategische doeleinden. Die niet voor mijn partij gebruikt zijn om mij te beschermen tegen:

1. Onbekende vermogens

2. DSM

3. Psychiatrie

4. Fraudeurs

5. Illegale rechters

6. Illegale agenten

7. Familie Corrupties

8. Internationale mogendheden

Categorieën:Zonder categorie
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

