Home > Zonder categorie > Nederlanders en de constitutie van USA en China brengen mijn neutralisatie in gevaar

Nederlanders en de constitutie van USA en China brengen mijn neutralisatie in gevaar

Het is bewezen dat mijn neutralisatie in gevaar wordt gebracht omdat mensen onwetend/wetend karakteristieken uitvoeren van personeelsleden en mensen die zichzelf vakbekwaam maken aan sociale controle over toezichthouders die vormen van theoretiseringen misbruiken of gebruiken in wetenschappelijke zaken, waarmee bewezen is dat de persona van mensen die invloed uiten op beleids uitingen niet volstrekt zijn aan neutralisatie en tot toepassing van de neutralisatie, ook het accepteren van de waarheid, waarmee bewezen is dat de Nederlandse overheid nog steeds niet gevallen is, en mijn neutralisatie al sinds 2005 per dag misbruikt werdt is wetenschappelijk eindelijk bewezen dat de kunst van kiezen in politiek den haag corrupt is, en dat CDA onder arrest moet komen voor medeplichtig zijn aan schoten in me hart met de regering Bush en anderen die wetenschappelijke chineze strategien uitvoerden, van wapen handel.

Categorieën:Zonder categorie
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

