Home > Zonder categorie > Hirsch Ballin schuldig bevonden aan artikelen 2, 5, 6, 8 en 9 van Wet Bopz voor het niet handhaven van de burgemeester sinds Deetman en de nieuwe burgemeester, maakt zich schuldig aan onbekende vermogens en psychiatrie en consternatie ontwikkelingen in strijd tegen mijn autonomie, waarmee hij op ze voeten belast is met 21 jaar gevangenisstraf voor het misbruiken van mijn autonomie

Hirsch Ballin schuldig bevonden aan artikelen 2, 5, 6, 8 en 9 van Wet Bopz voor het niet handhaven van de burgemeester sinds Deetman en de nieuwe burgemeester, maakt zich schuldig aan onbekende vermogens en psychiatrie en consternatie ontwikkelingen in strijd tegen mijn autonomie, waarmee hij op ze voeten belast is met 21 jaar gevangenisstraf voor het misbruiken van mijn autonomie

Hoofdstuk V. Patiënten voor wie de Minister van Justitie medeverantwoordelijkheid draagt

  • Artikel 51
    • 1.De artikelen 10, tweede lid, 15 tot en met 18, 36 tot en met 50 en 56 tot en met 58 zijn, onverminderd het bepaalde in het tweede lid, van overeenkomstige toepassing met betrekking tot personen die op grond van een uitspraak van de strafrechter als bedoeld in artikel 37, eerste lid, van het Wetboek van Strafrecht in een psychiatrisch ziekenhuis verblijven.
    • 2.Met betrekking tot degenen die op grond van deze wet in een psychiatrisch ziekenhuis verblijven, zijn, indien zij tevens ter beschikking zijn gesteld met bevel tot verpleging van overheidswege, de artikelen 47, 48 en 49 niet van toepassing en wordt artikel 45 met dien verstande toegepast dat verlof door de geneesheer-directeur slechts wordt verleend in overeenstemming met Onze Minister van Justitie. Met het oog op de tenuitvoerlegging van het bevel tot verpleging van overheidswege kan de geneesheer-directeur het verblijf in het psychiatrisch ziekenhuis, bedoeld in dit lid en het eerste lid, na overleg met Onze Minister van Justitie, beëindigen. Het voorgaande is van overeenkomstige toepassing op degenen die op grond van deze wet en tevens met toepassing van artikel 15, vijfde lid, van de Penitentiaire beginselenwet in een psychiatrisch ziekenhuis verblijven.

    Op basis van deze artikel laat de minister van justitie duidelijk weten dat hij de geneesheerdirecteur het verblijf in een psychiatrische ziekenhuis rechten gegeven heeft om misbruik van de positie te maken, waarmee hij schuldig gemaakt heeft aan het misbruiken van me gezondheid door verwaarlozing van mijn lichaam in Psychiatrie sinds 2006 inclusief Donner, aangezien hen een strategische innovatie uitgevoerd hebben van een climax waarin bewezen is dat hen financieel psychiatrie steunde in de tijden dat hen al schuldig waren bevonden, hen inmiddels daar veranderingen aan gebracht hebben is bewezen dat de wet Bopz schuldig is bevonden aan meerdere malen misbruik maken van onschuldigen door de autonomie van HIMA te misbruiken en rechterlijke gang van zaken te saboteren via de officiele website van www.justitie.nl gevaren op internet, waarmee bewezen is dat Hirsch Ballin een gevaar is voor mijn autonomie en dat aan het weigeren is.

  • Vervolgens bewezen is dat Hirsch Ballin zichzelf schuldig heeft gemaakt aan het opstellen van wetsveranderingen waarin de meningsverschillen van derden zoals familie, worden gebruikt om machtigingen te verlenen terwijl er niet staat geschreven dat derden schuldig kunnen worden bevonden aan meerderheidsbelangen van ongeldige bedoelingen ter beslissing van benodigdheden waarmee bewezen is dat de meningverschil in tijd gebrek aan ruimte en leefomgeving eindelijk naar voren gekomen is als een bewezen feit waarin bewezen is het volgende:
    artikel 2 van wet Bopz, maakt zich schuldig aan misbruik van mijn autonomie, HIMA.
    artikel 5 van wet Bopz, waarmee die zich schuldig maakt aan het feit van valsheid in geschriften door gebruik van artikel 5 waarmee handhaaft wordt dat tenuitvoeren van constitutionele en openbare gelegenheden de valsheid in geschrifte goed gepraat worden door de artikel 2, 5, 6, 8 en 9, van Hirsch Ballin die zelf schuldig gemaakt heeft aan inlichtingen diensten die hierop voorbereid waren. Waarmee vervolgens bewezen is dat; artikel 5 niet gebruikt was om de inzicht van de actuele situatie voort te leggen, en de wet Bopz daarmee misbruik van mijn positie gemaakt heeft door meerderheidsbelangen en misbruik van meningverschil en het geven van toestemming en stopzetting van meningverschil en doen alsof je een ambt kunt bekleden voor het opzetten van een rechtszitting, rechterlijke gehoor om grootheidswanen van elkaar goed te praten.
  • Vervolgens in artikel 6, is bewezen dat de officier van justitie zich schuldig maakte aan het misbruiken van mijn bionomie en misbruik maken van mijn gelaat om uit de handen van psychiatrie te blijven terwijl de constructie van WSA al bestond en Act of Security al misbruikt werdt, waarmee vervolgens bewezen is dat de validatie van deze wet al bestond en het misbruik van mijn autonomie maken al strafbaar gesteld was tijdens mijn verblijf in Parnassia omdat de HIMA daar ontwikkeld was uit bedoelingen dat internationale samenwerkingen vertegenwoordigt moesten worden om mijn eigen regels te beschermen tegen de autonomies van Nederland, China, USA, waarmee bewezen is dat die regels bij KLPD wel bewezen zijn als wetten met Act of, tot het aanzetten ervan ook bewezen is, waarmee terechtgesteld is dat de officier van justitie voorgelogen heeft met Defensie en AIVD waarmee Ter Horst van KLPD en MinBzk zichzelf schuldig gemaakt heeft aan het verwaarlozen van mijn bionomie sinds ze racistische strategien uit wilde voeren met KLPD waarmee ik direct hen stichting van misbruik dat hen al via politicologie uitvoerden sinds 2001 hard heb weten te bewijzen.
  • Vervolgens is bewezen, in artikel 9.f, dat de officier van justitie met de rechter zichzelf schuldig heeft gemaakt aan het verlenen van de voorlopige machtiging.
  • Vervolgens is de conclusie bewezen en is de wet Bopz in strijd met de autonomie HIMA waarin onrechtmatigheden bewezen moeten blijven, en dat is nu tot welbesprokenheid, tot toepassing van de volgende artikel:
  • 5.Tegen de beschikking op een verzoek tot het verlenen van een voorlopige machtiging staat geen hoger beroep open.

    Waarmee vervolgens de conlusie is getrokken dat Wet Bopz strafbaar gesteld is, en de meerderheidbelangen bewezen zijn en in strijd zijn met de mensenrechten van mij, als Vaqas zijnde, de virtueel rechter, dat in de schematica van WSA ook bewezen is dat ik mijn geestelijke vermogen al sinds 2005 beschermd had door mijn mensenrechten in te typen terwijl ik neergeschoten werdt, elke jaar het herhaald heb, waarmee bewezen is dat professoraten en militaire onbekende vermogens zichzelf met overheden en lokale burgers schuldig gemaakt hebben aan verwaarlozen van mijn positie om misbruik te indienen voor het toedienen van onrechtmatige gang van zaken dat bij de politicologie al in sprake was sinds de schoten in de hart geleverd werden waarmee onmenselijke talen en kennis bewezen is van sadisme en waarmee de utopische syndroom definitief bewezen is, waarmee de conclusie voor Hirsch Ballin, Uhm, Dick Berlijn, en andere mogendheden die onbekende vermogens uitzaaiden om misbruik van mijn positie te maken, bewezen is dat na 1 jaar vechten voor me leven sinds juni 2008 vooralsnog met betrekking tot 2006, de personen van overheidswegen zichzelf schuldig gemaakt hebben aan misbruik van mijn positie, en er geen geestelijke vermogen tekortschiet, waarmee bewezen is dat de indekkende vermogen beschikbaar gesteld werdt aan KLPD en de kunst van WSA-DST bewezen is dat Hirsch Ballin met de rechter en de officier van justitie zichzelf schuldig had gemaakt aan rederneringen omtrent functioneren van mijn geestelijke vermogen en daar zichzelf met de wet Bopz had ingedekt.

    Categorieën:Zonder categorie
    1. Nog geen reacties
    1. No trackbacks yet.

    Geef een reactie

