Home > Zonder categorie > Hoe Mandema, Veeling, Laan zichzelf schuldig maakte aan misbruik van mijn positie

Hoe Mandema, Veeling, Laan zichzelf schuldig maakte aan misbruik van mijn positie

Mandema, heeft zichzelf schuldig gemaakt aan het meerdere malen misbruiken van mijn positie en toepassen van huisvredebreuk door mijn positive te bedotten, terwijl ik sinds junie 2008 voor me leven gevochten heb.

Mandema, heeft meneer laan betrokken gemaakt in die tijd en meneer Laan had wel begrepen dat ik en me gezondheid hard aan toe gingen, maar ook hier geen begrip gekregen voor verdediging tegen ontoepasbare suggestibiliteiten, waarbij gebleken is dat mensen naar zelftoepasbaarheid niet naar mij luisteren, niet naar mij uitkijken en zichzelf verwijten schuldig gedrag te tonen tegenover het feit dat ik 1 jaar en maanden voor me leven moest vechten, dit is bewezen  bij de justitie en toen veeling betrokken werdt en hij de woord overnam voor Mandema, en hij daarin bewezen heeft dat ik mijzelf inderdaad verdedigde, uiteindelijk bleek dat Veeling een rechter wilde inschakelen via Mandema om misbruik van mijn positie te maken. En toen ik in dialoog met Veeling was gaf hij aan niets strafbaars te willen uitvoeren, terwijl ik het tegendeel al bewezen had.

Dit is bewezen en ze hebben getracht me familie daar bij te gebruiken om zelfcontrole toe te passen terwijl ik al aangegeven had dat ik nog ongezond ben, de dag dat de rechter kwam werdt verteld dat ik niet inging op de advocaat aangezien er huisvredebreuk gepleegt werdt, niet in ging op andere personen ik verplicht was om mijzelf te verdedigen, dat ook niet lukte omdat de rechter niet naar mij luisterde en recht voor me neus zonder naar mij te kijken beweerde dat ik een geestelijke achterstand had, deze type racistische motiveringen of ontoepasbare bedoelingen zijn bewezen dat dit inderdaad het meest achterlijkste consternatie ooit was, waarbij ik al aan de justitie aangegeven heb dat deze zaak niet met rust gelaten zal worden maar ook aangepakt zal worden.

Dat heb ik gedaan en daar heb ik van ieder zijn verantwoording alles bewezen.

Mandema gebruikte de positie van de familie om misbruik van mijn positie te maken, hij was de undercover sadist die van mij wilde afkomen.

Categorieën:Zonder categorie
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

