Home > staat van waarheid > 94, 38, 54 Psychiatrie strategisten en parnassia en de rechten en plichten van slachtoffers

94, 38, 54 Psychiatrie strategisten en parnassia en de rechten en plichten van slachtoffers

Het is bewezen dat slachtoffers van psychiatrie, nu of naarmate de groei bevordert geen toename hebben aan evenredige rechtmatigheid en wetmatigheid en geen wetenschappelijke profijt hebben mensen op internet die wel hierin zich doelen hebben bewezen zich te willen begunstigen om sociaal steun te bieden aan psychiatrische slachtoffers zoals ik, waaronder militaire slachtoffer en militaire hypermoderne slachtoffer, mijn verzoek is dus simpel, ik wil graag de hele organisatie parnassia op hen knien en de afsluiting van hen organisatie aangezien hen betrokken zijn met inmengeling van corrupties en schuldig zijn bevonden aan het beschadigen van me lichaam waardoor ik voor me leven gevochten heb, inclusief laan en mandema en aalbers en bonai met de professoraten die schuldig zijn.

99-7 88 41-18 42 11-7 75-4 52 18 39 98 11 33-gng-9 98 79-7 39 24-8 03 28 14 43 01 09 35 53-vd-zk, 93 69 33 48 58 33 75 21

14-08-09

Categorieën:staat van waarheid
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

